Technisch Reglement

Like ons op Facebook!

zondag 24 januari 2016

Group5NL 2016 info

Beste Slotrace Collega's,

Zoals de meeste van jullie weten heb ik per 1 december 2015 het stokje van Kevin Vonk overgenomen qua organisatie van de landelijke Group5 wedstrijden.

Het doet mij deugd jullie te kunnen melden dat de eerste 2 races van dit jaar inmiddels zijn ingepland.
Deze zullen plaats gaan vinden op : 

Zondag 28 februari 2016 - Slotracing2Go - Witmarsum - 4 sporen Ninco
Zondag 24 April 2016 - SRA - Almere - 4 sporen Carrera



Inschrijving voor deze races kan per mail op : infogroup5nl@gmail.com, middels de facebook pagina of later deze week via de site van 132slotracing.nl Tevens is het net als vorig jaar weer mogelijk om je seizoensinschrijving door te geven. Dit kan echter alleen per mail.

Er zijn nog 3 racedata in te plannen. De laatste hiervan zal in ieder geval worden verreden bij SRC Eindhoven. De exacte data wordt later dit jaar bekend gemaakt. De 2 overige data had ik graag willen plannen eind juni en eind september. In de loop van de komende weken neem ik contact op met de 2 clubs waar ik dat voor ogen heb. Wat ik voor dit jaar voornamelijk belangrijk vindt is om de landelijke spreiding zo groot mogelijk te maken, zodat het qua reisafstand naar diverse racelocaties voor iedereen nagenoeg gelijk is.

Tevens is het nieuwe technisch reglement zo goed als klaar. Hele grote wijzigingen zijn er niet, maar om even een voorbeeld te noemen is dat de nieuwe sideways motormount is opgenomen in dit regelement en met de komst van de BMW 320 is de maximale breedte van de achteras met 1mm vergroot van 63 naar 64 mm. Het nieuwe technisch reglement zal in de loop van aankomende week beschikbaar worden gemaakt op de site van 132slotracing.nl en kan op verzoek ook worden gemaild.

Aangezien dit voor mij ook de eerste keer is dat ik op dit niveau wedstrijden ga organiseren zal ik jullie input de komende tijd hard nodig hebben. Mocht je dus suggesties hebben zijn deze meer dan welkom.

Alvast hartelijk dank voor jullie sportiviteit en gezelligheid en laten we er met z'n allen weer een fantastisch nieuw raceseizoen van maken.

Met vriendelijke groet,

Randy Koeman
Group5NL  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten